"سجاد هاشمی آهنگری" دونده تبریزی در مسابقات جایزه بزرگ آسیا بار دیگر برای میهن عزیزمان افتخارآفرینی کرده و با ایستادن در رده نخست، مدال طلا را برگردن آویخت.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از تبریز؛ مرحله نخست رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در ماه 400 متر و با حضور 8 دونده برتر آسیا در تایلند برگزار شد که در پایان این رقابت سخت و نفس‌گیر، سجاد هاشمی موفق شد با زمان 46 ثانیه و 60 صدم ثانیه زودتر از سایر دوندگان مسیر مسابقه را پیموده و به عنوان قهرمانی برسد.

هاشمی که به عنوان "مدافع عنوان قهرمانی" در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود با این قهرمانی ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود، توانست ناکامی‌اش را در مسابقات قهرمانی آسیا که چندی پیش برگزار شده بود نیز جبران کند.

این درحالی بود که تمامی دوندگان برتر آسیا از جمله دوندگان آمریکایی قطر و عربستان که با تابعیت این کشورها در مسابقات آسیایی حضور پیدا می‌کنند، در این مسابقات در مقابل نماینده کشورمان سر تعظیم فرود آورده و پشت سر هاشمی قرار گرفتند.

گفتنی است: این دوندگان آمریکایی الاصل در مسابقات قهرمانی آسیا بالاتر از هاشمی قرار گرفته و عناوین برتر را از آنِ خود کرده بودند.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.