«امیر تتلو» - خواننده زیر‌زمینی - باز هم دست به یک کار عجیب زد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایسنا ؛ تتلو پس از انتشار قطعه «صاحب» در فضای مجازی، به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفته و کلیپ این آهنگ را برای پخش از تلویزیون تحویل کارکنان این سازمان داده است.

تتلو این خبر را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرده و نوشته که در قسمت تامین برنامه شبکه سوم سیما، کارکنان این بخش با احترام با این خواننده رفتار کرده‌اند.

او در این پیام توشته: «خوب من اومدم قسمته تامین برنامه شبکه سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم برای بازبینی و شمارمونم گرفتن که خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه! راستش من فک میکردم اصلا رام ندن اما هم خیلی با حال و محترم بودند و هم ویدئو رو تحویل دادم و هم نامه درخواست پخش نوشتم اینه که واقعا ممنونم از مسئولین شبکه سوم سیما.»

امیر تتلو آلبومش را به شبکه سه سیما برد



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۱۵:۲۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
خوب یا بد دانستن هرچیزی مثل جنس صدای کسی یک امرسلیقه ایه. به نظر من صدای خوبی داره وانو می پسندم مخصوصاً اهنگی که برای دفاع از حق هسته ای ما خوندکلیپ تصویریش هم که روی ناو با ابهت ایرانی تهیه شده حسابی معرکه است(اونایی که ندیدند حتماً ببینند تو آپارات موجوده) اما اگه به زعم بعضی ها آدم خوبی نیست و نمی پسندنش باید گفت بهتره هوای بدها را داشته باشیم خوبها که خودشون خوبند. یاحق
United States of America
مریم
۱۲:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
حالا اگه به امثال تتلو مجوز ندنو اینا برن کشورای دیگه هزار جور کار ناشایست انجام بدنو ار این مملکت زده بشن خوبه؟یا اینکه همینجا هواشونو داشته باشن؟
Iran (Islamic Republic of)
جواب به فاطمه
۱۲:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
براتون متاسفم که گدشته یه آدمو به رخش میکشی
مگه گدشته همه ما خوب و عالی بوده ؟؟
شما طاهرا خیلی پیگیر موزیکاش بودید که فهمیدی فحش میده ...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
عزیزم منم تو همین جامعه زندگی میکنم .قاعدتا اهنگم گوش میدم مریخی هم نیستم .پیج خواننده ها روهم چک مبکنم ولی ی خواننده یکم ادب هم داشته باشه خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
واقعا صداوسیما میخواد به همچین خوانند ه ایی مجوز بده باید متاسف بود.ایشون کارشون فقط فحش دادنه...خوبه ک گذشته ی ایشونا ببینن ویدیو هاشونا ببینن بعد مجازش کنن.خواننده خوب کم نداریم ک محتاج ایشون برای خوندن کار برای ایران باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۷:۴۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
شما مجبور نیستی به کارهای ایشون گوش بدی . هرکسی ممکنه یه روزی عوض بشه.الکی گناه مردم نشور چون تتلو اصلا تو هیچکدوم کاراش فحش نداده.واقعا متاسفم برای کسانی که نمیتونن پیشرفت هموطنشونو ببینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
منکه نمیشناسمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۳ تير ۱۳۹۴
فقط همین مونده بود
Netherlands
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۳ تير ۱۳۹۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
محسن متو
۱۰:۳۳ ۰۳ تير ۱۳۹۴
واقعا