کرمان؛

ارتباط علمی قضات با رسانه ها شدنی است/ خانه مطبوعات کرمان منشوراخلاق مطبوعاتی را تدوین کند

رئیس دادگستری استان کرمان گفت: تا زمانی که تنور انتخابات داغ نشده، باید منشور اخلاق مطبوعاتی انتخابات را تدوین کنید تا همه آن را امضا کرده، به پای آن بایستند.

ارتباط علمی قضات با رسانه ها شدنی است/ خانه مطبوعات کرمان منشوراخلاق مطبوعاتی را تدوین کندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان ، یدالله موحد در نشست هم اندیشی با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: این قول را به رسانه ها می دهیم که در حد مقدورات خود اطلاع رسانی می کنیم و در حوزه ارتباط علمی قضات با رسانه ها هیچ محدودیتی وجود ندارد

موحد تصریح کرد:نامگذاری سال جاری به دلیل در پیش رو بودن دو انتخابات حساس انجام شده و با توجه به سنگین بودن رقابت در این عرصه، خانه مطبوعات باید با روشن بینی، درایت و شناخت از مسایل کشور به میدان آید تا شعار همدلی و همزبانی محقق و فضای مناسبی برای برگزاری انتخابات ایجاد شود.

وی از فضای انتخابات به عنوان فضای رقابت یاد کرد و افزود: اگر بخواهیم بر افکار عمومی مسلط  شویم باید از ظرفیت های رسانه ای استفاده کنیم.

یدا... موحد تاکید کرد:درآستانه انتخابات، جریانات سیاسی سعی می کنند از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند و خانه مطبوعات باید توجه داشته باشد که این ظرفیت در اختیار افرادی که رقابت های ناسالم دارند، قرار نگیرد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان تاکید کرد: خانه مطبوعات در فضای انتخابات بایدنقش هدایتگری را برای مجموعه مطبوعاتی ایفا کند.  ومشتاق هستیم رسانه ها با دستگاه قضایی نیزهمکاری جدی داشته باشد.

موحد تاکید کرد: حلقه مفقوده در زمینه مقابله با فساد کمرنگ بودن نظارت همگانی است و رسانه ها بیشترین نقش را در زمینه نظارت همگانی بر عهده دارند و با نقد منصفانه و سازنده می توانند بهترین نقش را در توسعه سلامت اداری ایفا کنند

وی خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم در حد مقدورات قانونی خود به مردم اطلاع رسانی کنیم و هیچ موردی را کتمان نکرده ایم؛ اطلاع رسانی با ظرافت و دقت انجام می شود تا به حیثیت افراد ضربه ای وارد نشود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.