رئیس اتاق اصناف مرکز گلستان و نماینده گلستان در اتاق اصناف ایران گفت: همه واحدهای صنفی بدون پروانه در استان گلستان شناسایی شده و ساماندهی و شناسنامه دار می‌شوند.

شناسنامه دار شدن واحدهای صنفی استان گلستانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از گرگان؛ خلیلی  با اشاره به اینکه هم‌اکنون در استان گلستان 295 اتحادیه اصناف فعالیت دارندافزود: بیش از 3 هزار و 800 صنف پروانه‌دار در حال فعالیت هستند.

وی گفت: 45 هزار واحد صنفی در استان گلستان وجود دارد و 12 اتاق اصناف و 295 اتحادیه صنفی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز گلستان تصریح کرد: 62 اتحادیه صنفی نیز در مرکز استان گلستان وجود دارد که از این تعداد 28 اتحادیه توزیعی و خدماتی و 34 اتحادیه تولیدی و خدمات فنی مشغول خدمت‌دهی هستند.

خلیلی با اشاره به ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه در استان افزود: همه واحدهای صنفی بدون پروانه شناسایی شده‌اند و برای ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی اظهار کرد: در استان گلستان بیش از 8300 صنف، فاقد پروانه هستند که همگی آن‌ها شناسایی شده و برای گذراندن مراحل قانونی به آنان اخطارهای لازم داده شده که در صورت توجه نکردن به هشدارهای لازم صنوف آن‌ها پلمپ خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز گلستان گفت: در مرکز استان گلستان نیز 2 هزار و 150 واحد صنفی فاقد پروانه تاکنون شناسایی شده است.

خلیلی تصریح کرد: شناسایی واحدهای بدون پروانه کسب و نظارت بر قیمت‌‌ها و خدمات کالا از مهم‌ترین برنامه‌ها وسیاست‌های راهبردی اتاق اصناف استان گلستان در سال 94 است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.