باشگاه گیتی پسند اصفهان سرانجام پس از چندین سال گاندید بودن محمود خوراکچی، این مربی را به عنوان سرمربی خود برگزید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سالهای اخیر از زمان تاسیس همواره به عنوان یکی از تیم های متمول و شایسته فوتسال ایران شناخته شده و نشستن بر روی نیمکت پرزرق و برق این تیم به یکی از آرزوهای مربیان ایرانی بدل شده است.
 
البته لفظ آرزو آنچنان درخور این نیمکت نیست چرا که گیتی پسندی ها در این سالهاانقدر سرمایه سوزی کرده اند و مربیان نامدار ایرانی را یکی پس از دیگری به این عنوان منصوب کرده اند که تقریبا هیچ مربی ای حسرت به دل این نیمکت نمانده است. ناظم الشریعه،‌حسین افضلی ، علی افضلی ، حسین شمس( به عنوان مدیر فنی )، سیدمهدی ابطحی، رضا لک، محمد کشاورز و حالا محمود خوراکچی مربیان نامداری هستند که در این ۵ سال در خدمت گیتی پسند بوده اند.
 
انتخابهای پرتعداد گیتی پسندی ها در نهایت به ضرر خود آنها شده و برای پرهیز از بازگشت به عقب و انتخاب مربی تکراری، در هر فصل با مشکلاتی در انتخاب مربی موجه اند. اما انتخاب فصل جدید گیتی پسندی ها بیش از هر زمانی سوال برانگیز شده است.

 مجمود خوراکچی از مربیان فوتسال ایران است که هر ساله از وی به عنوان یکی از گزینه های هدایت گیتی پسند یاد می شود اما گیتی پسندی ها در بدترین شرایط خوراکچی و در زمانی که تیم شهرداری ساوه با هدایت خوراکچی که ۲۱ هفته روی نیمکت این تیم بود، به دسته اول سقوط کرد، نیمکت تیمی که همیشه اول یا دوم فوتسال ایران بوده را به او سپرد.
 
البته رمز گشایی این انتخاب آنچنان کار دشواری نیست. همانطور که پیشتر اعلام شده خوراکچی گزینه اصلی مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه نبوده و با توصیه مستقیم جنتی‌، مالک باشگاه گیتی پسند، به این سمت دست یافته است. شاید پیشینه این رایزنی و انتخاب را بتوان به هفته پنجم لیگ گذشته ربط داد.
 
زمانی که تیم گیتی پسند در رقابت حساس خود با دبیری در خانه بود، علی جنتی به تماشای دیدار تاسیسات دریایی و فردوسی مشهد امده بود و در حاشیه همان بازی خوراکچی گفتگوهایی با وی داشت. به یاد داریم( بدون واسطه ) که یکی از حاضرین اندک جمع به یکی از دوستان خوراکچی گفت : به محمود بگو همین الان گیتی رو بچسبونه !!
 
هرچند تیم گیتی پسند با محمد کشاورز تا انتهای فصل ادامه داد اما خوراکچی به هدف خود رسید و همانطور که خودش گفته خوشحال است که بالاخره به نیمکت گیتی پسند رسید حتی اگر در این مسیر مجبور شود با قیمتی کمتر از نصف قرارداد قبلی اش به اصفهان برود!!
 
انحلال تیم های تحت هدایت خوراکچی پس از حضورش را می توان نکته احتمالا تصادفی منفی خوراکچی دانست. تیم های تام ایرانخودرو ، فیروزصفه اصفهان، گسترش فولاد تبریز، چینی همگام شهرکرد و شهرداری ساوه پنج تیمی هستند که بعد از حضور خوراکچی به انحلال کشیده شده و دیگر نامی از آنها در فوتسال نیست.

البته از حق نگذریم که خوراکچی در این زمینه بدشانس هم بوده چرا که تیم چینی همگام با خوراکچی روزهای خوبی داشت ولی به دلیل مشکلات مالی در شرکت چینی همگام به قطع همکاری و انحلال رسید.

نام گسترش فولاد هم یک سال بعد از خوراکچی در فوتسال بود اما دلسردی مدیران این باشگاه از هزینه های بالای باشگاه به انحلال تیم و فروش امتیاز به هلال احمر تبریز منجر شد.
 
حالا امیدواریم تیم پرافتخار گیتی پسند که چند سالی است سودای کناره گیری در سر می پروراند، اسیر این طلسم نشده و سال آخر تیمداری اش نباشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار