رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: ما مدارک لازم در مورد مدرک مربیگری خاکپور را به AFC ارایه کردیم.

مدارک مربیگری خاکپور را به AFC ارایه دادیم/ حفظ خاکپور جزو اهدافمان استمرتضی محصص، رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مدارک ارایه شده خاکپور با قوانین AFC منطبق نیست. بر این اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا مدرک خاکپور را تایید نکرده است.

محصص در ادامه خاطر نشان کرد: طبق استعلام صورت گرفته مدرک مربیگری خاکپور معتبر است اما ساعت دوره‌های مربیگری AFC نسبت به کلاسهای مربیگری در آمریکا بیشتر است.

وی تصریح کرد: به هر  حال خاکپور یا به کلاسهای مربیگری می‌رود و یا اینکه وی بعد از برگزاری بازیهای تیم ملی کلاسهای مربیگری را پیگیری می‌کند.

محصص بیان کرد: به احتمال زیاد خاکپور به کلاس مربیگری می‌رود تا تعداد ساعت باقیمانده را جبران کند همچنین ما نامه‌ای به AFC فرستادیم منتظر جواب این نامه هستیم.

وی تصریح کرد: خاکپور به کارش در تیم ملی امید ادامه می‌دهد و ما هم پیگیر مدرک مربیگری‌اش هستیم به هر حال تا چند روز دیگر تکلیف خاکپور مشخص می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازیهای تیم ملی امید پایان دی ماه برگزار می‌شود و ما در این مدت فرصت داریم تا مشکل خاکپور را برطرف کنیم. همچنین هدفمان این است خاکپور را حفظ کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار