سنندج؛

230 زندانی جرایم مالی، چشم انتظار کمک‌های خیرین درجشن گلریزان

مدیرکل زندان‌های استان کردستان از نیاز هفت میلیارد و 500 میلیون تومانی برای آزادسازی 230 زندانی جرایم مالی غیرکلاهبرداری در زندان‌های استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، اسدالله گرجی زاده گفت: در حال حاضر 230 زندانی به جرایم مالی غیرکلاهبرداری در زندان‌های استان حضور دارند که آزادسازی آنها نیازمند هفت میلیارد و 500 میلیون تومان پول است.

وی بااشاره به برگزاری جشن گلریزان افزود:‌ امسال چهاردهمین جشن گلریزان را در مرکز استان و شهرستان‌های کردستان برگزار می کنیم.

مدیرکل امور زندان‌های کردستان با اشاره به اینکه امسال 13 جشن گلریزان در استان کردستان برگزار می شود، بیان کرد: سال گذشته مردم استان 630 میلیون تومان برای آزاد سازی زندانیان جرایم مالی غیرکلاهبرداری کمک کردند که نسبت به سال 92، 23 درصد رشد داشت.

وی گفت: امسال جشن گلریزان در سنندج مصادف با 14 رمضان در دهم تیرماه برگزار می شود که امیدواریم مردم و مسئولان حضور گسترده‌ای در این امر خداپسندانه داشته باشند.

گرجی زاده افزود: از سال 80 و از ابتدای فعالیت ستاد دیه در استان کردستان تاکنون 2 هزار و 900 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرکلاهبرداری آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.