مدیرعامل کشتیرانی:

دریانوردان اجازه ندادند صادرات کشور با وقفه مواجه شود

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی دریانورد ضمن تبریک این روز، هوشیاری، تلاش و عملکرد شبانه روزی جامعه دریانوردی در عرصه حمل‌ونقل دریایی را ستود.

به گزارش حوزه راه و شهر سازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان   روز جهانی دریانورد از روزهای ماندگاری است که به حق در تقویم دریایی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد. بی‌گمان نقش دریانوردان عزیز در موفقیت صنعت حمل‌ونقل دریایی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست چرا که بالندگی و رشد و توسعه ناوگان ملی کشور حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی جامعه دریانوردی است.

در برهه کنونی و با توجه به شرایط ویژه‌ای که پس از اعمال تحریم‌ها در بخش حمل‌ونقل دریایی به وجود آمد، هوشیاری و عملکرد به یادماندنی و ستودنی دریادلان عزیز نقش مهمی را در دستیابی به اهداف و برنامه‌ها ایفا کرد در واقع دریانوردان با عزمی راسخ و گام‌هایی استوار اجازه ندادند مشکلات صادرات و واردات کالا با وقفه اندکی مواجه شود. 

در این میان توسعه زیرساخت‌ها، افزایش ظرفیت و بهره‌وری، استفاده از رویکردهای جدید جهت جابه‌جایی کالا، نوآوری و خلاقیت بدون بهره‌مندی از توانمندهای نیروی انسانی دریانورد میسر نبود. 
همچنین اعمال الزامات بین‌المللی، حفظ محیط زیست و توجه به آموزش نیروی‌انسانی متخصص، نقش سرمایه‌های انسانی ارزشمند و گرانقدر را در این صنعت بیش از پیش نمایان کرده است.

در آستانه روز جهانی دریانورد امید است تمامی دریانوردان عزیز این مرز و بوم به ویژه دریانوردان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توانمندی‌های بالقوه و بالفعل خویش و در سایه عنایات حضرت حق در دستیابی به اهداف پیش‌رو موفق باشند.

در پایان فرصت را مغتنم شمرده و ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و ایثارگری‌های این قشر زحمت‌کش و فداکار، سلامتی، عزت و سربلندی تمامی دریانوردان و خانواده‌های آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار