مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هیچ قصدی برای جذب بازیکن از باشگاه استقلال نداریم.

خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جلسه با علی‌اکبر طاهری سرپرست این باشگاه اظهار داشت: مذاکره‌ خوبی با طاهری انجام دادم و به توافقات اصلی دست یافتم.

باقری افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم هیچ قصدی برای جذب بازیکن از باشگاه استقلال تهران ندارند و شایعات در این رابطه کذب است.

این مربی در ادامه اظهار داشت: صحبت جدایی من از کادر فنی پرسپولیس از ابتدا گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بود و از اول قرار نبود که از تیم پرسپولیس جدا شوم بلکه در این فصل در این تیم ماندگارم.

وی دررابطه با اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد ضعیف این باشگاه در فصل  نقل و انتقالات خاطر نشان کرد: هواداران حق دارند که از شرایط موجود ناراحت باشند، مسئولین باشگاه تلاشهای خود را برای بهبود وضعیت انجام می‌دهند. متاسفانه وضعیت به گونه‌ای است که هر بازیکنی با تیمهای مختلفی مذاکره می‌کند.

باقری در پایان تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس پول لازم برای بستن تیم قدرتمند جهت حضور در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال را دارد و هواداران مطمئن باشند که تمامی ارکان باشگاه دست به دست هم خواهند داد و ظرف روزهای آینده با بازیکنان مورد نیاز قرارداد بسته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار