امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه در یزد گفت: ما احتیاجی به امریکا و امثال آن نداریم، چراکه با قدرت و اراده مردم به همه چیز دست پیدا می کنیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از یزد؛آیت الله ناصری با اشاره به اینکه پیشرفت و پایبند بودن به اعتقادات تناقضی باهم ندارند گفت:  امام(ره) نماز شب می خواند و عبادات واعتقادات خود پایبند بود و به کارهای بزرگی دست زد پس برای رسیدن به عزت و کمال باید در همه حال به مبانی دینی و الهی خود پایبند باشیم. 

وی در ادامه افزود: ما احتیاجی به امریکا و امثال آن نداریم، چراکه با قدرت و اراده مردم به همه چیز دست پیدا می کنیم.

امام جمعه یزد با گرامیداشت روز قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی افزود: شهید بهشتی از شهدای هفتم تیر و مبارزی مجاهد و آگاه بود که در راه خدمتگزاری به اسلام شهید شد و کسی است که اما(ره) درباره اش فرمودند بهشتی یک بار از کسی پیش من گله نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان در بخشی دیگر سخنان خود از والدین خواست توجه کافی به فرزندان خود داشته باشند تا در دام اعتیاد دچار نشوند.

آیت الله ناصری همچنین اشاره به سالروز شهادت شهدای هفتم تیر و شهادت یکی از نمایندگان استان چهار محال بختیاری در این روز، مقدم استاندار این استان در جمع نمازگزاران یزدی را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد این حضور و همدلی و یکپارچگی ادامه داشته باشد و در خصوص مسئله آب استان تبادل نظر بین دو استاندار یزد و چهار محال بختیاری صورت گیرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.