رودهن؛

شکل گیری موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز عجیب و غریب است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: شکل گیری موسسات مالی و اعتباری غیر مجازدر فضای بانکی ایران اسلامی با قدمت نسبتا طولانی، عجیب و غریب است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، حمید رضا مشهدی عباسی در مورد وضعیت سیستم بانکی در کشور گفت: سیستم بانکی کشور از فضایی غبار آلود رنج می برد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: مگر می شود با وجود اینکه برای فعالیت یک مغازه نیاز به دریافت پروانه است و در صورت نبود آن مغازه ها پلمب می شود آن هم موسساتی که اکنون غیر مجاز خوانده می شوند سالها در بستر فضای بانکی نظام جمهوری اسلامی ایران فعال باشند .

مشهدی عباسی با تاکید بر اینکه مسئولان بانک مرکزی و شورای اقتصاد کشور باید موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز را از بین ببرند اضافه کرد: موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز باید از فضای نظام بانکی ایران اسلامی حذف شوند .

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: بانک های دارای مجوز و موسسات مالی و اعتباری که در مسیر دریافت مجوز قانونی قرار دارند باید بر اساس سیاست نظام بانکی و پولی کشور خدمات رسانی داشته باشند.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.