سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک دستگاه پژو 206 در پارکینگ یک ساختمان مسکونی و نجات 20 تن از ساکنان ساختمان خبر داد.

آتش سوزی گسترده در پارکینگ ساختمان مسکونی/ یک دستگاه پژو 206 طعمه حریق شدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این حریق اظهار داشت: در ساعت 2:25 دقیقه بامداد امروز، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی، سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروی تنفسی عازم محل حادثه در خیابان نبرد، خیابان مسلم جنوبی کرد.

وی ادامه داد: یک دستگاه پژو 206 در پارکینگ یک ساختمان مسکونی 4 طبقه 11 واحدی دچار حریق شده بود که در پی این آتش سوزی، دود غلیظی نیز طبقات بالایی را فرا گرفته و تعداد از ساکنان در طبقات گرفتار بودند.

به گفته ملکی، بلافاصله آتش نشانان وارد عملیات شدند و 20 تن از ساکنان را که در میان دود غلیظ محبوس بودند، به محل امنی انتقال دادند که 6 زن و یک مرد دچار دودزدگی شده بودند که جهت درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: آتش نشانان قبل از سرایت آتش به طبقات و سه خودروی دیگری که در داخل پارکینگ بود (2 دستگاه 206 و یک دستگاه L90)، حریق را مهار کردند و عملیات را در ساعت 3:12 دقیقه پس از ایمن سازی و تخلیه دود به پایان بردند.

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی، علت حریق توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار