همزمان با شب‌های قدر؛

کارگاه‌های آموزشی تقویت بنیان خانواده در مسجد جمکران برگزار می‌شود

معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان بایدها و نبایدهای خانواده مهدوی در این مکان مقدس پرداخت.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی از برگزاری كارگاه های آموزشی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به این‌كه بیش از 60 درصد مخاطبان در مسجد مقدس جمكران به صورت خانوادگی حضور پیدا می‌كنند بنابراین یکی از برنامه‌های ما، آموزش آموزه‌های دینی جهت تقویت و تحکیم بنیان‌های نهاد خانواده است.

وی ادامه داد: خانواده به عنوان کانون تربیت و آرامش باید آگاه شود تا بتواند در تربیت فرزندان نقش عمده‌ای ایفا كند و از آن‌جایی كه والدین نقش و جایگاه ویژه در تربیت دارند با شركت در كارگاه‌های آموزشی به آموزه‌هایی دست پیدا می‌كنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمكران از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان بایدها و نبایدهای خانواده مهدوی در این مکان مقدس پرداخت و بیان كرد: زمان برگزاری این كارگاه شبهای 21 و 23 ماه مبارک رمضان است كه در شبستان قرآنی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان كرد: اصول و راهکارهای تحکیم خانواده، شیوه ارتباط کلامی بین زوجین و شیوه های ارتباطی والدین با فرزندان از محورهای این كارگاه است كه خانواده‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی برگزاری کارگاه آموزشی تربیت فرزند قرآنی را یكی دیگر از این كارگاه‌ها دانست و اظهار كرد: این كارگاه با شعار هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی در شب های قدردر شبستان قرآنی با محورهای تربیت فرزند قرآنی و سبک زندگی قرآنی برگزار خواهد شد.

لازم به ذكر است تمامی علاقه مندان به این مباحث می‌توانند در این كارگاه‌ها شرکت كنند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار