مدیر عامل کارخانه کاشی نیلوفر بیرجند با اشاره به اینکه فروش داخلی محصولات کاشی نیلوفر به تمامی نقاط کشور صورت می گیرد افزود: این محصولات به کشورهای افغانستان ،عراق ،پاکستان ،ترکمنستان،تاجیکستان نیز صادر می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ ناصری، تولیدات این کارخانه را شامل انواع کاشی دیوار و کف (سرامیک) اعلام کرد و گفت: سال گذشته میزان صادرات 5 میلیون و416 هزارو684 دلار بوده ، که با این وجود صادرات این کارخانه افزایش چشمگیری داشته است.

وی تولید روزانه کارخانه های نیلوفر را به طور متوسط 16 هزار 500 متر مربع معادل حدود850 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تولید سالانه کاشی درکارخانه های کاشی نیلوفر حدود 5میلیون و 500هزارمترمربع ، معادل حدود 280 میلیارد ریال است.

ناصری اضافه کرد: حدود 340 نفر در کارخانه کاشی نیلوفر مشغول به فعالیت هستند، که بیشتر آنها بومی استان هستند.

وی یاد آوری شد: کارخانه کاشی نیلوفر از ابتدا به عنوان یکی از واحد های خوشنام و برتر کشور در میان تولید کنندگان کاشی مطرح بوده و بارها به عنوان واحد نمونه صنعتی ،استاندارد،صادر کننده برترکشوری،دوستدار کارگر،صنعت سبزدر سطح کشور و استان انتخاب شده است.

وی گفت: همچنین علاوه بر استاندارد ملی که برای کاشی اجباری است،استاندارد های متعدد جهانی را نیز دارا می باشد.

مدیرعامل کارخانه کاشی نیلوفر همچنین یادآور شد: صنایع کاشی نیلوفر در سال 1366 ثبت واز سال 1369آغاز به اولین تولید نموده است.

لازم به ذکر است: سرمایه گذاران اصلی این کارخانه بخش خصوصی است که به وسیله سهامداران (بخش خصوصی) اداره می شود و شرکت از نوع سهامی خاص است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.