ژیمناست کار تیم ملی دانشجویان گفت: هدفم کسب مدال رنگین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان است که امیدوارم به آن دست یابم.

هادی خناری نژاد،‌ملی پوش ژیمناست هنری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌مسابقات یونیورسیاد جهان از سطح بالایی برخوردار است و همه کشورها  با بهترین  نمایندگانشان به این رقابت‌ها می آیند تا نتایج خوبی کسب کنند.
 
وی افزود: در مسابقات اینچئون در قسمت پرش مشکل زیادی داشتم که خوشبختانه با کمک سرمربی تیم توانستم پرشم را تغییر دهم تا با آمادگی کامل و بدون نقص در مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان شرکت کنم.
 
خناری نژاد تصریح کرد: از 30خرداد ماه تا کنون در اردو هستیم و این اردو تا 8 تیر ادامه خواهد داشت.
 
وی در خصوص رقیبان اصلی اش در مسابقات یونیورسیاد تابستانی جهان  گفت: من هنوز لیست کشورها را ندیدم و نمی‌توانم در حال حاضر اظهار نظری در این خصوص انجام دهم.
 
ملی پوش ژیمناست هنری اظهار کرد: در مسابقات دانشجویان که در سال 2011 برگزار شد پنجم شد و پس ا آن به مسابقات گوانگجو اعزام شدم که در آن رقابت‌ها فینالیست شدم که متاسفانه به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف و اشکال در پرش نتوانستم کارم را به پایان برسانم.
 
وی بیان داشت: یک ماه پس از مسابقات با تغییر در نوع پرش به رقابت‌های تویوتا کاپ یا جام ستارگان اعزام شدم که خوشبختانه به عنوان دوم این مسابقات دست یافتم.
 
وی در خصوص و همزمانی زمان اردو با ایام ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تمام روزه‌هایم را گرفتم اما با فشار تمریناتی که وجود دارد شرایط برای روز داری سخت است اما سعی ام بر این است تا روزه‌ام را بگیرم و تمریناتم را نیز به صورت منظم پیگیری کنم.
 
خناری نژاد خاطر نشان کرد: پس از حضور در مسابقات یونیورساد با نظر سرمربی عازم مسابقات هیروشیما ژاپن خواهم شد امیدوارم بتوانم با دعای مردم نتایج خوبی در تورنمنت‌های جهانی کسب کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.