دبیر کمیته کتاب و کتابخوانی کنگره حضرت اباالفضل(ع) کاشان و آران و بیدگل از برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی از کتاب "زمستان در بغداد" خبر داد.

محمدرضا قادری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان گفت: این مسابقه کتابخوانی یکی از خروجی های فرهنگی و برنامه های مستمر کنگره حضرت اباالفضل(ع) کاشان و آران و بیدگل است که به همت کانون فرهنگي هنري مسجد قمر بني هاشم(علیه السلام) كاشان و با همکاری كانون فرهنگي هنري امام حسن عسگری(علیه السلام) شهرستان آران و بیدگل طی تابستان امسال اجرا می شود.

وی تصریح کرد: کتاب "زمستان در بغداد" اثر عباس کرمی به دو زبان فارسی و انگلیسی با موضوع " عراق - سیر و سیاحت، زیارتگاههای اسلامی عراق" است شامل مشاهدات نگارنده از آشوب‌های ایجاد شده در بغداد، چگونگی آماده ساختن مقدمات مراسم اربعین حسینی در كربلا و نحوه‌ی برگزاری این مراسم در كربلا است.

به گفته وی، کتاب "زمستان در بغداد" حاوی یادداشت‌های نگارنده از سفر به كشور عراق به همراه گروه اعزامی امور حج و زیارت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اسفند 1384 هجری شمسی است که همزمان با سالروز اربعین حسینی صورت گرفته است.

این فعال فرهنگی مذهبی، مهلت تهیه کتاب و شرکت در مسابقه بزرگ کتاب خوانی را تا 20 مرداد ماه یادآو رشد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند کتاب "زمستان در بغداد" را از طریق مساجد، پایگاه های بسیج، و کتاب فروشی های معتبر دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از جمله کتاب فروشی یزدان خواه در بازار کاشان و کتاب فروشی جنب سپاه تهیه کنند.

قادری، تصریح کرد: مراسم قرعه کشی این مسابقه همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در روز 25 مرداد ماه اجرا می شود.

وی، اظهارداشت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سايت www.abbas133.ir مراجعه کنندیا با شماره تلفن همراه 09132614579 تماس بگیرند .

به گفته وی، برای دریافت کتاب یا سوالات بیشتر و نحوه شرکت در مسابقه نیز می توانند به نشاني كاشان، ميدان امام رضا(ع)، بلوار بوستان، شبنم 17 (شهیدان ناصری نژاد)، 6 متری سمت چپ مراجعه یا مکاتبه کنند.

قادری در پایان خاطرنشان کرد: ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد کشور،دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، روزنامه قدس خراسان، دبیرخانه کنگره حضرت اباالفضل(علیه السلام) کاشان و آران و بیدگل،شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ستاد نماز جمعه شهرستان آر ان و بیدگل و سازمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را از دیگر حامیان مادی و معنوی برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی از کتاب "زمستان در بغداد" برشمرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کتاب ، زمستان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.