رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری قاتلان مرد روستایی در قاین خبر داد و گفت: مرد روستایی در نزاع دسته‌جمعی به قتل رسیده است.

قتل مرد روستایی با ضربات بیل/ پلیس: جنایت به خاطر اختلافات قبلی بودبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ پرویز عرب‌زاده اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع نزاع منجر به قتل در اطراف شهرستان قاین بلافاصله مأموران انتظامی و کاراگاهان جنایی به محل نزاع اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران مشاهده کردند دو نفر از اهالی روستا به علت اختلافات قبلی با مردی روستایی درگیر شده‌اند و پس از مشاجره لفظی با بیل به وی حمله کرده و او را مصدوم کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: مصدوم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام شد ولی به علت ضربات متعدد در راه بیمارستان فوت کرد.

عرب‌زاده گفت: با تحقیقات انجام شده مشخص شد سه نفر از اهالی روستا که بنزین موتور سیکلتشان تمام شده بود برای گرفتن بنزین به مزرعه‌ای مراجعه می‌کنند و با دو نفر از اهالی در آن جا روبه‌رو می‌شوند ولی به علت اختلافات قبلی، بین آن‌ها درگیری لفظی به وجود آمده که منجر به نزاع می‌شود و در نهایت مقتول توسط دو نفر با ضربات بیل مصدوم شده و در راه اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: با اطلاع کارآگاهان پلیس جنایی بلافاصله متهمان دستگیر و بازجویی شدند که در تحقیقات پلیس به ضرب و جرح مقتول اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: متهمان اظهار داشتند به علت تاریکی هوا متوجه نبوده‌اند به چه قسمت‌هایی از بدن مقتول ضربه زده‌اند و مشارکت در نزاع را قبول دارند.

عرب‌زاده خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار