جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف 30 كيلو گرم ماده مخدر حشيش از يك دستگاه سواري پرايد در عوارضي اتوبان "زنجان –قزوين" خبر داد

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان ؛ سرهنگ مراد جعفري گفت: در پي گزارشات مردمي مبني بر توزيع و عرضه موادمخدر توسط قاچاقچيان در استان زنجان و استان هاي اطراف شناسايي و دستگيري عاملان به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي افزود: با تحقيقات نامحسوس پليسي، عاملان تهيه و توزيع شناسايي و اطلاع حاصل شد كه متهمان قصد دارند مقادير قابل توجهي موادمخدر را خريداري و با يك دستگاه سواري پرايد به شهرستان مياندوآب استان آذربايجان غربي جهت توزيع منتقل كنند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد: با اين اطلاع چهار اكيپ از ماموران مبارزه با مواد مخدر در محورهاي مواصلاتي مسقر، سر انجام خودروي متهمان را در عوارضي اتوبان "زنجان – قزوين" مشاهده و بلافاصله خودرو را متوقف و دو سرنشين آن را دستگير كردند.

وي در پايان با اعلام اينكه از خودروي اين قاچاقچيان 30 كيلوگرم حشيش در قالب 27 بسته به صورت جاساز در كف خودرو كشف شد، اظهار کرد: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضايي معرفي شدند.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کشف ، حشیش ، پراید ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.