شهروندان شيرازي با تماس به موقع خود با فوريت هاي سلامت محيط و كار مركز بهداشت شهداي انقلاب، از فعاليت مخفي و غير بهداشتي در منزل مسكوني پرده برداشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ شهروندان هوشيار شیراز، بار ديگر با تماس سازنده خود با فوريت هاي سلامت محيط و كار مركز بهداشت شهداي انقلاب، از فعاليت مخفي دو متخلف كه در منزل مسكوني خود و در مكاني غير بهداشتي اقدام به تهيه ماكاروني، كتلت و بستني مي کردند، پرده برداشتند.

حميدرضا مفيدي كارشناس مسئول بهداشت محيط مركز بهداشت شهداي انقلاب گفت: با تماس شهروندان و بررسي هاي انجام شده توسط كارشناسان بهداشت محيط صحت گزارش تاييد و مراتب بلافاصله برای اخذ حكم ورود به منزل به دادسراي عمومي و انقلاب شيراز ارسال شد.

پس از صدور حكم، تیمی متشكل از كارشناس بهداشت محيط، رابط حقوقي مركز بهداشت به همراه ماموران نيروي انتظامي به دو نقطه از شهر شيراز مراجعه نموده و بنا به دستور داديار دادسراي عمومي و انقلاب با رعايت تمام موازين شرعي و قانوني، اقدام به توقيف وسايل و ابزار كار کردند.

در این اقدام، پرونده متخلفان به همراه مستندات موجود برای انجام مراحل قانوني به مراجع قضايي ارسال شد.

مفيدي یادآور شد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي در مراكز تهيه و عرضه مواد غذايي و طبخ غذا در مكان هاي غير بهداشتي و مخفيانه، مراتب را به سامانه فوريت هاي سلامت محيط و كار با شماره تلفن 1490 گزارش دهند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.