فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پلیس در استان خبر داد.

بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان‌ کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زاهدان؛ حسین رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش و ایرانشهر در عملیاتی مشترک با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، موفق شدند یک باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر را که قصد انتقال و جابه جایی مواد در سطح استان را داشت، شناسایی و منهدم کنند.

وی افزود:پس از شناسایی محل دقیق عبور قاچاقچیان در اطراف شهرستان ایرانشهر بلافاصله اکیپ های عملیاتی به منطقه مورد نظر اعزام شدند که قاچاقچیان با مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سمت نیروها کردند.

رحیمی ادامه داد: پس از محاصره کامل منطقه موردنظر و عملیات تعقیب و گریز پلیسی در محور ایرانشهر ـ خاش و درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند با به جا گذاشتن خودرو مواد مخدر و استفاده از تاریکی هوا متواری شدند و در بررسی انجام شده از خودروی توقیفی، تعداد 150 کیسه مواد مخدر از نوع تریاک به وزن یک تن و 500 کیلوگرم کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو تویوتا وانت حامل مواد به همراه تعدادی سلاح و مقادیری مهمات از سوداگران مرگ کشف شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.