رمضانی: جوان گرایی خطیبی ستودنی و مثال زدنی است/ در جام شهدا شرکت می کنیم

سعید رمضانی مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد از حضور در مسابقات جام شهدا خبر داد.

رمضانی: جوان گرایی خطیبی ستودنی و مثال زدنی است/ در جام شهدا شرکت می کنیمسعید رمضانی مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گفت:‌در حال آماده سازی پیش فصل تیم جهت شرکت در لیگ پانزدهم هستیم، به تهران آمدیم و اردویی چهار، پنج روزه‌ای را در این شهر برگزار می کنیم و قرار است در پایان این اردو، روز پنج شنبه تست آمادگی جسمانی از بازیکنان به عمل آید، زمین تمرین ما در تهران الیاف است و قرار است دیدارهای تدارکاتی را هم انجام دهیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: قرار است با هماهنگی کادر فنی و باشگاه یک اردوی 10 روزه ای در سرعین برگزار کنیم و غالب اصلی تیم مان را پیدا کنیم،‌حضور رسول خطیبی و جوان گرایی او ستودنی و مثال زدنی است. من در این فصل برای تیمم روزهای خوبی را پیش بینی می‌کنم.
 
رمضانی در خصوص نفرات جذب شده در بازار نقل و انتقال هم گفت: سعی کردیم بازیکنان مستعد فصل قبل را حفظ کنیم و به دنبال جذب تعدادی دیگر از بازیکنان هستیم، مذاکرات خوبی را هم با رضا عنایتی انجام دادیم ولی با توجه به اینکه رضا دوست داشت با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند هنوز نتوانستیم با او به توافق نهایی برسیم. چند بازیکن جوان هم به تیم اضافه شده‌اند که قرار است از این بازیکنان روز پنج شنبه تست بدنی به عمل آید.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: قرار شده در صورت برگزار شدن مسابقات جام شهدا در تهران در این تورنمنت حضور پیدا کنیم تا با آمادگی بالایی در مسابقات حاضر شویم. هدفمان در این فصل ماندگاری در لیگ برتر کسب جایگاه مناسب است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار