دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده خبرگزاری مهر، مجله بخارا و نشریه جامعه پرستاری امروز در دادگاه مطبوعات برگزار شد.

مهر و مجله بخارا تبرئه و نشریه جامعه پرستاری متهم شدعلی اکبر کسائیان دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی قضائی   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص رسیدگی به پرونده خبرگزاری مهر، مجله بخارا و نشریه جامعه پرستاری اظهار کرد: دادگاه با اکثریت آرا مجله بخارا و خبرگزاری مهر را متهم ندانست.

وی افزود: دادگاه رسیدگی به پرونده بخارا در شعبه 9 به ریاست قاضی محمد کشکویی به اتهام نشر مطالب خلاف موازین اسلامی برگزار شد که هیئت منصفه با اکثریت آرا نام برده را متهم ندانست.

کسائیان در خصوص پرونده خبرگزاری مهر گفت: آقای علی عسگری به علت اینکه در زمان وقوع جرم مسئول خبرگزاری نبوده با اکثریت آرا تبرئه شد.

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در آینده از مدیر مسئول قبلی خبرگزار مهر دعوت به عمل می‌آید تا در دادگاه به اتهام وی رسیدگی شود.

وی در خصوص پرونده نشریه جامعه پرستاری گفت: نشریه جامعه پرستاری به اتهام افترا و نشر اکاذیب از طرف هیئت منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا مجرم شناخته شد و همچنین دادگاه با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف ندانست.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار