بر اساس تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و بانک صادرات،سقف تسهیلات قرض الحسنه قابل اعطا به کارفرمایان برای طرح های مددجویی معادل 750 میلیون ریال مقر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد  با بیان اینکه کار کمیته امداد ماموریت همه نظام و وظیفه همگانی است، اظهار کرد: نظام اسلامی اگر بخواهد ارتقاء و اعتلا پیدا کند باید به قشر ضعیف جامعه رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد سابقه درخشانی در رسیدگی به قشر مستضعف جامعه دارد، افزود: اکنون این نهاد با خانواده های نیازمند فراوانی برای بهره مندی از حمایت مواجه است که این موضوع ارتباط مستقیم با وضع اقتصادی جامعه دارد. اکنون با تولید فقر که از اقتصاد فقرزا نشات می گیرد، ورودی ما بیشتر از خروجی است و ما می خواهیم در یک دوره زمانی معین، این چرخه را با توانمندسازی خانواده ها اصلاح نماییم . 

فتاح با بیان اینکه رسیدگی مختصر و پرداخت مستمری مشکل مددجویان را حل نمی کند،تاکید کرد:تمام تلاش ما ایجاد اشتغال و توانمندسازی برای اعضای خانواده ها و استقلال مادی آنان است و خروج افراد تحت حمایت از این طریق افتخار ماست.

وی پرداخت وام قرض الحسنه را باعث حفظ عزت و کرامت خانواده ها عنوان کردو افزود: وام ها باید حساب شده و پس از استعداد سنجی در اختیار مددجویان قرار گیرد تا مشکل آنان بیشتر نشود و از ایجاد شغل آنان اطمینان حاصل شود.

رئیس کمیته امداد از همکاری بانک صادرات با کمیته امداد در جهت پرداخت قرض الحسنه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تشکر کرد و خواستار توجه بیشتر و استمرار همکاری ها شد.

اسماعیل لـله گانی، مدیر عامل بانک صادرات ایران نیز در این جلسه از فعالیت های کمیته امداد بویژه در بخش اجرای طرح های اشتغالزایی و نظارت مستمر در طرح های ایجادی برای محرومان تقدیر کرد.

بر اساس تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و بانک صادرات،سقف تسهیلات قرض الحسنه قابل اعطا به کارفرمایان برای طرح های مددجویی معادل 750 میلیون ریال از سوی بانک با مهلت بازپرداخت 5 سال خواهد بود. همچنین سقف تسهیلات قرض الحسنه فردی مشاغل خانگی 50 میلیون ریال با مهلت سه ساله و تسهیلات خوداشتغالی 150 میلیون ریالی با مدت 5 سال قابل پرداخت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار