کارکنان شرکت هواپیمایی خدمات ویژه جهاد کشاورزی مقابل دفتر نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین تجمع کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قزوین؛ در این تجمع اعتراض آمیز که ظهرامروز رخ داد تجمع کنندگان خواستار تعیین تکلیف شرکت هواپیمایی خدمات ویژه و دریافت حقوق معوقه خود شدند.

کاپیتان جمالیان یکی از خلبانان شرکت کننده در این تجمع گفت: پس از آنکه در دولت آقای احمدی نژاد طرح خصوصی سازی فرودگاه خدمات ویژه جهاد کشاورزی به اجرا درآمد برخی از فعالیت ها و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان این شرکت به شهرداری واگذار شد .

جمالیان افزود : با روی کار آمدن دولت آقای روحانی این قانون مجددا اصلاح شد و وزارت جهاد کشاورزی و شخص وزیر جهاد کشاورزی به بازگشت مالکیت این فرودگاه به جهاد کشاورزی تاکید کرد ودرنهایت در پی این بده بستان ها پرداخت حقوق کارکنان این فرودگاه در برخی مواقع با تاخیر چندین ماهه پرداخت می شود.

سازمان جهاد کشاورزی استان هم درباره موضوع مالكيت اين شركت اعلام کرد : وزارت جهاد كشاورزي شركت مذكور را با انجام مراحل و تشريفات قانوني به شهرداري قزوين فروخته و قرارداد خريد شركت هواپيمايي خدمات ويژه بر اين مبنا تنظيم شده است و ادعاي تغيير كاربري شركت براي مقاصد تفريحي صحت ندارد.

شركت سهامي هواپيمايي خدمات ويژه به موجب ماده واحده لايحه قانوني مصوب 29/8/1358 شوراي انقلاب جمهوري اسلامي ايران و طبق اساسنامه با هدف سمپاشي و گردپاشي هوايي مزارع كشور عليه آفات و بيماريهاي گياهي و علف هاي هرز و بذرپاشي و كودپاشي هوايي تشكيل گرديده است.

انتهای پیام/س 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.