با تلفیق ساز سنتور در قطعه «دعوت» سعی کردم فضای شادی را برای مخاطبان ایجاد کنم.

حامد محضرنیا خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص جزئیات تیتراژ پایانی برنامه «دعوت» گفت: قطعه‌ی «دعوت» به سفارش لیلا سلطانی تهیه‌کننده این برنامه تولید شده و در اولین روز پخش تیتراژ برنامه، پیام‌های خوبی را از طرف مخاطبان و اهالی موسیقی دریافت کردم که این اتفاق برای من انرژی مثبتی را به همراه داشت.

وی ادامه داد: ترانه و آهنگسازی ابتدایی این برنامه را خودم انجام دادم و تنظیم آن را کامران میرزایی، شاهین منصوری و علی درخشنده میکس و کیوان قاضی سنتور نوازی آن را بر عهده داشتند.

وی تصریح کرد: قطعه «دعوت» هفدهمین کار تیتراژی من در طول سال‌های فعالیت موسیقی‌ام به حساب می‌آید.

وی در خصوص میزان رضایت خود از نتیجه کار عنوان کرد: من در ساخت این قطعه تمام تلاشم را به کار گرفتم که یک کار تلفیقی خوب ساخته شود. در این اثر من از سنتور استفاده کردم در حالی که ساز سنتور ساز اصلی موسیقی سنتی به حساب می‌آید و در پاپ در آثار آرام و بی‌کلام از آن بهره گرفته می‌شود.

محضرنیا افزود: من تمام سعی‌ام را کردم که این کارم را خاص‌تر و متفاوت‌تر از سایر کارهای قبلی‌ام بسازم و با آوردن ساز سنتور در این قطعه خواستم فضای شادی را به اثر ببخشم و اگر چنانچه این قطعه را دوست نداشتم هرگز آن را نمی‌ساختم.

وی اظهار داشت: به نظر من ماه رمضان جدا از اینکه به ماه معنویت معروف است باید یک ماه شادی باشد و هر خواننده یا آهنگسازی این وظیفه را بر عهده بگیرد که در این ماه اثر شاد بسازد. من نیز با بهره‌ گرفتن از ساز سنتور شادی این ماه را به اجرا درآوردم.

محضرنیا ادامه داد: من به غیر از تیتراژ پایانی برنامه «دعوت» ساخت تیتراژ دو ویژه برنامه‌ی ماه رمضان «اهالی بهشت» و «خانه‌ی شما» را بر عهده داشتم.

وی در پایان گفت: همچنین برنامه «اهالی بهشت» هر شب از ساعت 23 الی 1 بامداد از شبکه قرآن با قطعاتی با اسامی «ببخش» و «اهالی بهشت» به تنظیم علی اسماعیلی و ترانه و آهنگسازی خودم پخش می‌شود. و برنامه «خانه‌ی شما» که یک ویژه برنامه قبل از افطار است به گویندگی محمدرضا قدیریان و محمدرضا محّبی و تهیه‌کنندگی مجتبی سلیم‌خانی و مهران مهری به روی آنتن می‌رود. که در این برنامه دو تیتراژ ابتدایی و پایانی با نام‌های «از تو نفس می‌گیرم» و «راهم بده» با تنظیم علی اسماعیلی و ترانه‌سرایی و آهنگسازی خودم از شبکه‌ شما پخش می‌شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.