فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: بيش از 50 درصد از كشفيات مواد مخدر در استان زنجان با همكاري مردم انجام مي شود

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي با اشاره به موضوع مواد مخدر در خصوص وظيفه كميته مقابله با مواد مخدر گفت: شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر از چندين كميته تشكيل شده كه كميته مقابله با مواد مخدر در رابطه تنگاتنگ با ساير كميته ها، اقدامات سلبي را در زمينه مبارزه با مواد مخدر انجام مي دهد.

وي با اعلام اينكه قسمت سخت افزاري مبارزه با مواد مخدر به پليس واگذار شده است، افزود : تقديم سه هزار و 700 شهيد و 12 هزار جانباز حكايت از تلاش خوب در مجموعه پليس داشته كه نه تنها خدمات امنيتي را به مردم كشور هديه مي كنند بلكه سراسر جهان از اين تلاش ها برخوردار هستند.

رئيس كميته مقابله با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به همكاري خوب مردم استان با پليس اظهار کرد: با همكاري مردم استان و بر اساس تاييد ستاد مبارزه با مواد مخدر، استان زنجان از استان هاي پاك در بحث مواد مخدر است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اين كه بيش از 50 درصد كشفيات مواد مخدر در استان با همكاري مردم انجام مي شود، تصريح كرد: سامانه 128 پل ارتباطي مردم و پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر بوده كه مردم استان مي توانند با اين شماره با پليس مبارزه با مواد مخدر تماس بگيرند.

وي با اشاره به افزايش كشفيات مواد مخدر در استان زنجان گفت: افزايش كشفيات مواد مخدر در استان به منزله افزايش مصرف مواد مخدر نيست چراكه استان زنجان در مسير جاده ابريشم قرار داشته و پل ارتباطي مرزهاي غربي كشور است.

صالحي افزايش مصرف مواد مخدر صنعتي را تهديد جامعه امروز عنوان کرد و ادامه داد: 88 درصد معتادان در زنجان از تحصيلات پايين برخوردار هستند.

رئيس كميته مقابله با مواد مخدر استان زنجان از همكاري و تلاش خوب دستگاه قضا با مجموعه فرماندهي انتظامي استان تقدير كرد و گفت: بسياري از احكامي كه در زمينه مبارزه با مواد مخدر در استان صادر مي شود، شديد و قابل تقدير است.

وي با تاكيد بر اين كه هرچه هزينه ارتكاب جرم افزايش يابد شاهد كاهش وقوع جرائم در جامعه خواهيم بود، عنوان کرد: افزايش اجراي طرح هاي مبارزه با مواد مخدر، پاكسازي نقاط آلوده، تعامل با دستگاه قضا و رصد مجرمان در دستور كار كميته مقابله با مواد مخدر استان زنجان قرار دارد


انتهای پیام/ ا


برچسب ها: کشفیات ، موادمخدر ، مردم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.