مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: یکسال گذشته برایم تلخ بود، ولی تمرین روز گذشته استقلال، تلخی ها را به شیرینی تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: در یک خانواده ضعیف به دنیا امده ام و سختی زیاد کشیدم.

وی ادامه داد: از 4 - 5 سالگی به فوتبال علاقه شدید داشتم.
 
رحمتی افزود: علیرغم میل باطنی چند سال از استقلال جدا شدم، از مس فقط پیشنهاد داشتم، رفتم کرمان، سال بعدش از سپاهان، داماش، پرسپولیس و چند تا تیم دیگر پیشنهاد داشتم.

 وی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود هرکجا میروی دروازه بان دوم رو خودت تعیین میکنی گفت: این ها زاییده ذهن افراد بیکار است که الان در کشور ما کم هم نیستند. من امسال گفتم باید دوتا دروازه بان استقلال بمانند.

رحمتی افزود: خداروشکر تیم سال قبل من در لیگ ماندنی شد و باید بگویم که گل خورده ما پایین تر بود اما شرایطی رقم خورد که نتوانستیم نتیجه بگیریم.

مجری برنامه گفت: دفاع ها رو تو انتخاب کردی : که رحمتی گفت: دفاع به من مربوط نیست  

وی در مورد رقم قرادادش اظهار داشت: من برای پیوستن به استقلال مذاکره نکردم و به مظلومی گفتم که رقم قراداد و هر چی شما بنویسی من قبول دارم به همین خاطر خودشان نوشتند.
 
من 900 میلیون از سال های گذشته از استقلال طلب دارم و یک مالیات سه ساله هم هست که پرداخت نشده و قرار شد پرداخت شود اما در استقلال از این قرار ها زیاد وجود دارد. هر کسی که به استقلال می آید جنبه علاقه ای دارد البته پول هم میگیرند اما در ابتدای فصل شاید آن طور که باید پولی پرداخت نشود وبقيه اش هم با خداست که چه زمانی بگیری. دو سال از طلب من گذشته و خیلی ها قبل تر و قبل تر از من طلبکار هستند.
 
وی در مورد اینکه دلش برای تیم ملی تنگ شده یا خیر گفت: دلم برای تیم ملی تنگ نشده و الان بیشتر وقتم را با خانواده هستم و از این مساله راضیم. تصمیم داشتم به استقلال بیایم و به نظر من مهم این بود که آدم هر کاری را میخواهد بتواند انجام دهد.
 
وی در مورد اینکه خادم امام رضا (ع) است اظهار داشت: از من خواستند که حرفی نزنم و ارادت قلبی به امام رضا دارم و اصلا امام رضا برایم یک دنیای دیگر است و خیلی از مسیر های زندگیم عاملش امام رضا است.
 
وی همچنین گفت: تا خدا نخواهد هیچ برگی از درخت به زمین نمی افتد.

 یک سال دوری از استقلال برایم سخت بود اما شیرینی اش این بود که دیروز به تمرین رفتم، مردم با شور و اشتیاق به تمرین آمده بودند و در صفحات اجتماعی من خوش آمد گویی کردند.
تیمی که برای استقلال بسته میشود بهتر است بدانید مربی و سلیقه هاش عوض شده و بازیکنان جوان آمدند و نیاز به زمان دارد .انشالله با کمک همه و دست به دست هم به موفقیت دست پیدا کنیم و با حمایت هواداران به سر منزل خوبی برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۹ تير ۱۳۹۴
در هر جای این دنیا باشیم چون ایرانی هستیم دلمان برای ایران تنگ میشود.تیم ملی برای یک بازیکن یعنی کشور و مملکت آن بازیکن .حالا چرا رحمتی دلش برای تیم ملی تنگ نمیشود جای سئوال دارد.
آخرین اخبار