عضو شورای شهر گفت: پیمانکاران زیادی از شهرداری طلب دارند که انتظار می‌رود شهرداری طلب پیمانکاران را پرداخت کند تا خدمات دیگر شهرداری بر اساس این اهمال زیر سوال نرود.

فیروزگرانی// شهرداری طلب پیمانکاران را پرداخت کندبه گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دوستی عضو شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز با ارائه تذکری در خصوص قرارداد‌های پیمان کاران اظهار کرد: پیمانکاران زیادی بر طبق قرارداد‌های متعدد از شهرداری تهران طلب دارند که باید بر اساس یک طرح زمان بندی شده و مدون، این دیون پرداخت شود، چرا که سردرگمی در بین پیمانکاران کلان و خرد به دلیل عدم پرداخت این طلب‌ها وجود دارد.

وی افزود: اگر شهرداری برای پرداخت این دیون اقدام نکند، دیگر خدمات این نهاد نیز مخدوش می‌شود.

دوستی در تذکر دوم خود ضمن تشکر از حمایت‌های بانک شهر در سرمایه گذاری‌های کلان، تصریح کرد: از حمایت‌های بانک شهر، سرمایه گذاری‌های کلان تشکر می‌کنم اما تذکری نیز نسبت به قراداد‌هایی که با بانک شهر تنظیم ‌می شود دارم که باید دقت لازم و کافی در این زمینه رعایت شود تا در آینده بانک شهر به چالش کشیده نشود.

طلایی در ادامه تذکرات دوستی از امانی درخواست کرد تا گزارش مربوط به اقدامات پیمانکاران را ارائه کند تا در صورت ضرورت، در صحن ارائه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار