کمیته ایروبیک ژیمناستیک اولین دوره شناسایی برترین‌های ایروبیک را برگزار می کند.

اولین دوره شناسایی برترین‌های ایروبیک ژیمناستیکبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک اولین دوره شناسایی برترین های ایروبیک ویژه آقایان را در رده سنی بزرگسالان 10تا 12 نیز در تهران خانه ژیمناستیک شهید آذرپی برگزار می کند.
 
علی نصیری رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:با همکاری هیئت های استانی ورزشکاران که با رشته ایروبیک ژیمناستیک آشنایی کامل دارند را برای حضور در این تست ورودی دعوت کردیم.
 
وی افزود: ورزشکارانی که دارای فاکتورهای اولیه مد نظر ما از جمله( انعطاف پذیری، استقامت، توان، استقامت قلبی عروقی و تست آمادگی جسمانی) باشند و نمره لازم را کسب کنند به اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک دعوت می شوند.
 
نصیری ادامه داد: همچنین یک گروه داوری شامل مهدی جلیلی، حسین شریفی،‌محمد مهرتاش، هادی قاسم پور، وظیفه ارزیابی حرکات اجرایی و تکنیک های شرکت کنندگان را به عهده دارند.
 
رئیس کمیته ایروبیک ادامه داد: بعد از ارزیابی دقیق ورزشکاران و قبولی در تست ورودی یک برنامه مدون به آنان داده می شود و از این به بعد باید بر اساس این برنامه مدون تمرینات خود را ادامه می دهد.
 
نصیری در پایان گفت:اعضای تیم ملی نیز موظفند برای حضور مجدد در تیم ملی از این فیلتر عبور کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار