دستیار و برادر علی دایی گفت: مسئولان پیکان مذاکرات اولیه را با برادرم انجام داده‌ام ولی هنوز چیزی قطعی نیست.

فوری// برادرم هنوز جواب قطعی به پیکان نداده استمحمد دایی برادر و دستیار علی دایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با مطرح شدن حضور تیم فوتبال پیکان تهران در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران، مسئولین این باشگاه در تماسهایی خواستار حضور علی دایی در این تیم شده‌اند.

وی افزود: در این تماسها مذاکرات مقدماتی انجام شد و قرار شد با تصمیم‌گیری لازم و سبک سنگین کردنهای مسئولیت این امر تا پایان هفته پاسخ نهایی را به مسئولین باشگاه پیکان بدهیم.

محمد دایی در ادامه خاطر نشان کرد: این که پیکان با رای کمیته استیناف در لیگ برتر شرکت خواهد کرد خارج از مستطیل سبز است و ما تنها باید در رابطه با مسائل فنی صحبت کنیم.

وی تصریح کرد: فرصتی محدودی تا شروع رقابتهای لیگ برتر باقی مانده و هر کسی که سکان هدایت پیکانی ها را به عهده بگیرد به طور حتم وظیفه سنگینی برای آماده‌سازی این تیم خواهد داشت. ولی علی دایی قادر است با درایت و هوشمندی در این زمان کوتاه نیز تیمی خوب را برای حضور در این مسابقات آماده کند.

دایی در خصوص این که بازیکنان مطرح تیم فوتبال پیکان پس از سقوط این تیم به لیگ دسته اول از جمع این تیم جدا شده‌اند ابراز داشت: این موضوع نیز از دیگر سختی‌های کار در تیم پیکان است. هر چند بازیکنان جوان این تیم هم قابلیت‌ها و استعداد زیادی دارند و می‌توانند کمک حال مربیان پیکان باشند. در صورتی که با پیکانی‌ها به توافق برسیم چند بازیکن خوب را جذب خواهیم کرد تا در کنار سایر نفرات تیمی مدعی را رقابتهای لیگ برتر کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار