زنجان؛

جمع‌آوری 10 میلیارد ریال کمک مردمی دراستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 10 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح جامع مسجدمحوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رضا حسنلو گفت : همزمان با ماه مبارک رمضان طرحهای مشارکتی مناسبتی در استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز ماه رمضان طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در حال اجرا است، افزود: در همین راستا نسبت به هماهنگی با هیئت امنای مراکز نیکوکاری اقدام شده و از آغاز ماه مبارک رمضان طرح‌های حسنه کمیته امداد در حال اجرا است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد مفتاح‌الجنه، اکرام ایتام، محسنین، شفا و کوثر است، اضافه کرد: در قالب این طرح‌ها نسبت به حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های زیرپوشش اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی پیش‌بینی شده که برای حمایت بهتر از ایتام زیرپوشش این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام یک‌هزار و 600 حامی جذب شود، افزود: همچنین در طرح محسنین که بیش از 650 یتیم را شامل می‌شود، پیش‌بینی می‌شود 2 هزار و 400 حامی جذب شود.

حسنلو با اشاره به اینکه امسال طرح‌های کوثر و شفا نیز در استان مطابق سنوات گذشته اجرایی خواهد شد، بیان کرد: طبق برنامه و بر اساس ابلاغ به شهرستان‌ها قرار است در قالب طرح کوثر 160 و طرح شفا نیز 55 حامی جذب شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به 2 هزار یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، اظهار کرد: تعداد حامیان همکار در این طرح بیش از 11 هزار نفر است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین از اجرای طرح جامع مسجدمحوری در قالب انعقاد تفاهم‌نامه با مساجد در این ایام خبر داد و گفت: در قالب این طرح با 269 مسجد انعقاد تفاهمنامه شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری 9 میلیارد و 892 میلیون ریال کمک مردمی در در طرح جامع مسجدمحوری بیان کرد: همچنین با هماهنگی مساجد در قالب طرح همیان مولا نیز کیسه‌های همیان توزیع می‌شود.

حسنلو با بیان اینکه در قالب طرح همیان مولا نسبت به توزیع اقلام و مواد غذایی بین نیازمندان اقدام می‌شود، تصریح کرد: همچنین به مناسبت این ماه مبارک طرح رحمت نیز برای آزادسازی زندانیان اجرایی می‌شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.