اختصاصی باشگاه خبرنگاران؛

ایرباس "اترک ایر" در مهرآباد دچار حادثه شد

هواپیمای «ایرباس اترک ایر» هنگامی که قصد برخاستن از مهرآباد را داشت ،دچار حادثه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، یک فروند ایرباس 320 متعلق به هواپیمایی اترک امروز در فرودگاه مهرآباد دچار حادثه شد.

ایرباس

بر اساس گزارش‌های دریافتی هنگامی که هواپیما قصد برخاستن از فرودگاه و پرواز به مشهد را داشته خلبان به علت احساس دود در کابین از برخاستن انصراف می‌دهد و هواپیما را فورا متوقف می‌کند.

مسافران بلافاصله از درهای خروج اضطراری هواپیما را ترک کردند و خوشبختانه به کسی آسیبی نرسیده است.

گفتنی است ، این مسافران با پرواز جایگزین به مشهد پرواز کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سایه
۱۳:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام
من هم از مسافرای این هواپیما بودم
امیدوارم دیگه از این اتفاقا برای مردم خوبمون پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۵۴ ۱۱ تير ۱۳۹۴
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما

شایان ذکر است بنده از حضار در این پرواز بودم... از همان ابتدای پرواز از برخورد مبتدیانه پرسنل پرواز می شد حدس زد یه اتفاقی در راه است... دود به کابین مسافران راه یافت و اطلاع یکی از مسافرین به خدمه از وجود دود در کابین... پهن شدن تشک پرواز و تخلیه مسافرین... زمانی که از تشک اضطراری پایین امده و به شکل ماقبل تاریخی در انتها به اسفالت پرت شدم شاهد سقوط بقیه مسافران با تشک به اسفالت بودم... یکی از تشک های نجات هنگام پایین امدن یک خانم باردار ترکید وصدای زیادی نیز ایجاد کرد و این خانم از فاصله تقریبا 3 متری به زمین سقوط کرد... امیدوارم بچه این خانم سقط نشده باشه... پس این پرواز بدون مجروح نبوده... حدود نیم ساعت طول کشید تا امبولانس واتوبوس انتقال مسافران به ترمینال پرواز در صحنه حاضر شوند... و پس از سوار شدن به اتوبوس به دلیل عدم هماهنگی اتوبوس با برج مراقبت نزدیک بود اتوبوس حمل مسافر با هواپیمای دیگری که قصد فرود در باند را داشت برخورد نموده و پودر شود که خوشبختانه با اطلاع فوری به اتوبوس و عقب نشینی از باند فرود این اتفاق رخ نداد... اولین گروهی که به صحنه رسیدند گروه امنیت و حراست فرودگاه برای جلوگیری از تشنج جو در بین معترضان بودند... بعضی از مسافران فیلم میگرفتن وامیدوارم فیلما رو در شبکه های اجتماعی منتشر کنن تا مردم مطلع بشن و ضمنا سوژه خوبی هم برای کمدی خواهد بود... در مجموع همه چیز این هواپیمایی صفر و امیدوارم بزودی اخرین فروند هواپیما از این هواپیمایی نیز پارکینگ نشین شود تا مسافران نفسی راحت بکشند... با تشکر از خلبان این پرواز که با این شرایط پرواز نکرد والا صاحبان مال راغب به پرواز حتی با شرایط دود در کابین هستند همانطور که از سابقه پروازها بر می اید... لطفا مصاحبه ای از مدیر عامل اترک ترتیب دهید و انگیزه ادامه فعالیت این فضاپیمایی با یک فروند فضاپیما را جویا شوید ان هم با سابقه این همه کنسلی و اتیش بازی!!! با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۰:۵۸ ۱۰ تير ۱۳۹۴
در مورد دود در کابین هواپیما به دلیل خطرناک بودن و احتمال مسمومیت تنفسی و خفگی، سرعت عمل بسیار مهم است . عملکرد کادر پرواز به خاطر عملکرد صحیح و بموقع در تخلیه اضطراری مسافران قابل تحسین است.
آخرین اخبار