جبهه اصلاح طلبان ایران با صدور بیانیه از تیم مذاکره کننده حمایت کرد.

جبهه اصلاح طلبان ایران از تیم مذاکره کننده ایرانی حمایت کردند
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، جبهه اصلاح طلبان ایران با صدور بیانیه‌ای از تیم مذاکره کننده ایرانی حمایت کردند.

 20ماه است که ابر و باد و مه و خورشید و فلک پر قدرت و پر صلابت دست اندرکار دفع شری بزرگ در این مملکت شده اند. شری بنام تحریم که نظام بی منطق شورای امنیت و نظام پر قساوت و قدرت در سطح جهانی بر این سرزمین، بر این ملت و بر ما ایرانیان تحمیل کرده است و مجانینی نیز در داخل به انحاء مختلف در ایجاد این شر ایفای نقش کرده اند. اما از آنجا که دفع شر امری عقلایی و اخلاقی است رهبر بزرگوار جمهوری اسلامی نیز خود در این مدافعه نقشی بزرگ و اساسی بازی کرده اند و تا کنون با فراست و ذکاوت مثال زدنی کوشیده اند شرایط این دفع شر را فراهم کنند. 

روی کار آمدن دولت یازدهم بی تردید محصول همان فراست و ذکاوت رهبری است و از آن جا که ایشان خود آثار زهر و سم تحریم ها را در کالبد جامعه و اقتصاد و حتی خلق و خوی ملی حس کرده اند با تمام توان از دولت دکتر روحانی برای دفع این شر بزرگ و فتنه عظیم حمایت کرده و مذاکره وهیات مذاکره کننده را مورد تایید قرار داده اند. 

در این میان هیات مذاکره کننده ایرانی به رهبری محمد جواد ظریف ، این دیپلمات قهار ، کارکشته و صد البته اخلاق مدار  با تحمل مشقتها و ناملایمات فراوان توانسته است خستگی ناپذیر و پر استقامت مسیر دفع این فتنه دردناک و این شر پر شرارت را هموار کند و علیرغم جهل مرکب عوامل داخلی فتنه و فساد و اختلال کوشیده است با صبوری و نجابت و ملایمت فراوان خواسته های ملت، رهبر و دولت را تا حد امکان به مرحله توفیق نهایی برساند. 

از این رو در این برهه بسیار حساس که عربستان بد سلاطین و اسرائیل یاغی و هار از انجام توافق نهایی میان ایران و پنج قدرت جهانی بیمناک هستند و نیز برخی از افراطیون کینه جو و عصبی مزاج در داخل آمریکا و ایران که تنور امیال و هوسهای خود را در صورت پیروزی مذاکرات سرد و خاموش می یابند بر همه گروه ها ، جریانات، احزاب و تشکلهای ملی و مردمی است که به هر نحو ممکن حمایت خود را از تیم مذاکره کننده اعلام و توطئه مکاران و فتنه گران را نقش بر آب سازند. 

 ملت شریف ایران نیز به سهم خود قدردان همه این زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر هستند و از هیات نمایندگی جمهوری اسلامی ایران حمایت جانانه می کنند و امیدوارند یکبار برای همیشه به کمک این سلحشوران نبرد دیپلماتیک، چشم همه فتنه گران را که سالها آرام و قرار را از ملت ایران سلب کرده است به گونه ای کور کنند که دگر نتوانند راحت و رفاه و ارامش را از این ملت دریغ دارند. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار