تیم استقلال خوزستان برای ادامه فعالیت خود بیشتر روی بازیکنان بومی و جنوبی زوم کرده است و قصد دارد تیمی جوان و کم هزینه ببندد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کادرفنی تیم استقلال خوزستان در راستای اهداف جوان گرایانه خود در تلاش است تیمی با حضور بازیکنان جوان و استعدادهای جنوب ایران ببندد.

در همین راستا آنها مذاکراتی را با دو بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر داشته اند و علاوه بر کاپیتان تیم فوتبال دسته اولی ایرانجوان بوشهر، مدافع راست این تیم را هم به خدمت گرفتند.

محسن فیاض بخش هافبک و کاپیتان تیم دسته اولی ایرانجوان بوشهر، پس از حضور در دفتر باشگاه استقلال خوزستان و توافق با مسئولان این تیم، قرارداد خود را با استقلالی ها امضا کرد تا در کنار دانیال ماهینی دومین بازیکن انتقال یافته از ایرانجوان بوشهر به استقلال خوزستان باشد.

عبدالله ویسی در روز اخیر با بررسی عملکرد فنی سومایلا دیاکیته، موسی کولیبالی و لامین دیاوارا سه بازیکن  فصل گذشته خود، نام موسی کولیبالی را در لیست بازیکنان فصل جدید قرار داد و دو بازیکن دیگر را دیپورت کرد. وی همچنین مذاکراتی را با دروازه‌بان فصل گذشته تیم راه آهن انجام داده است. ایگور ننزیچ سنگربان اهل کشور اسلوونی که فصل نسبتاً خوبی در تیم راه‌آهن داشت، در صورت توافق به این تیم می پیوندد و در غیر این صورت به سراغ گزینه بعدی خواهند رفت که او هم یکی از دروازه‌بانان خارجی فصل گذشته لیگ برتر است.

رحیم زهیوی، حسن بیت سعید، فرشاد جانفزا، فرشاد سالاروند، دانیال ماهینی و محسن فیاض بخش بازیکنانی بودند که در دو روز اخیر با استقلال خوزستان قرارداد رسمی منعقد کرده و به عضویت این تیم درآمده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۴ ۱۱ تير ۱۳۹۴
خسته نباشین
Iran (Islamic Republic of)
علی شریفی
۰۷:۳۷ ۱۱ تير ۱۳۹۴
شما دیگه کی هستید آخه
تصویرحسین ماهینی رو می ذارید اون وقت دانیال ماهینی اومده استقلال اهواز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۱ تير ۱۳۹۴
خب این چه ربطی ب حسین ماهینی داره که عکسشو گذاشتید؟
آخرین اخبار