حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در نشستی با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و مدیران این اداره کل اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت مساجد را لزوم حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران قم حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در نشستی با  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم  و مدیران این اداره کل با اجرای برنامه های فرهنگی مساجد و ائمه جماعات تبلیغات سوء دشمنان را ریشه کن خواهیم کرد.

وی ادامه داد:همه مساجد و ائمه جماعت محور اصلی فعالیتهای محله ها برای از بین بردن آسیبهای اجتماعی و فرهنگی جامعه باید شود.

معاون جامعه مدرسین  گفت :کلیه حوزه های فرهنگی و نهادهای مختلف با برگزاری جلسات پیوسته در مساجد و با همکاری و بروزرسانی ائمه جماعات مشکلات و آسیبهای اجتماعی را ریشه کن کنند.

حجت‌الاسلام  والمسلمین آشتیانی خواستار کمک های سازمان تبلیغات اسلامی  و هم افزایی همه نهادها در راستای بهینه شدن فعالیتهای فرهنگی و دینی جهت خروج از پراکندگیهای فرهنگی در جامعه دانستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  از تلاش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و اجرای طرح‌های فرهنگی با مشارکت دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش، سرمایه گذاری در فعالیت‌های فرهنگی و دینی در جامعه را یکی از مهمترین اهداف برای رسیدن به رسالت فرهنگی جامعه بیان کردند.

وی در پایان خواستار تعامل بیشتر معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی و پیگیریهای بیشتر آنها در تهیه بوجه‌های فرهنگی را خواستار شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.