معاون درمان و توانبخشی استان سمنان گفت: دومین مرکز همودیالیز با 12 تخت و 15 پرسنل، امروز در شهرستان شاهرود افتتاح می‌شود.

افتتاح دومین مرکز همودیالیز در شهرستان شاهرودحسن محمدی، معاون درمان و توانبخشی استان سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به افتتاح دومین مرکز همودیالیز در کشور اظهار کرد: دومین مرکز همودیالیز 12 تخته در شهرستان شاهرود امروز افتتاح می‌شود. این در حالی است که 15 پرسنل در دو شیفت به بیماران خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: این مرکز همودیالیز در هر شیفت کاری ظرفیت پذیرش 24 نفر بیمار را دارد که در این راستا تمامی خدمات ارائه شونده از جمله ویزیت، مشاوره‌های مختلف، انجام دیالیز تخصصی به صورت رایگان با تمامی بیمه‌های موجود انجام می‌شود.

محمدی ادامه داد: مرکز همودیالیز شاهرود طبق طرح پایلوت کشوری احداث شده و 2.5 میلیارد تومان هزینه‌ی ساخت و ساز این مرکز شده است.

وی گفت: تجهیزات این مرکز نیز واردات کشور آلمان است. همچنین محل احداث این پروژه نیز با هدف خیرخواهانه اهدا شده است.

محمدی در پایان تصریح کرد: اولین مرکز همودیالیز در 15 سال قبل در خیابان جشنواره واقع در شرق تهران احداث شد و دومین مرکز همودیالیز در خیابان 22 بهمن شهرستان شاهرود قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرکز ، افتتاح ، دومین ، دیالیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار