رشد تولید فولاد در شرکت فولاد اکسین

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از رشد 6 درصدی تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در این شرکت خبر داد.

به گزارش حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در سه ماهه نخست امسال رشد تولیدات فولادی در این شرکت نسبت به پارسال 6 درصد رشد داشت.

عزیز قنواتی با اشاره به اینکه این شرکت 20 درصد  پارسال نسبت به سال 92  رشد تولید داشت افزود: از آنجا که با توجه به نیاز داخل محصول مازادی در اکسین برای صادرات وجود ندارد اما پارسال 20 هزار تن محصول نیز به خارج از کشور صادر شد.

وی گفت: پارسال در این شرکت 61 قطعه راهبردی صنعت فولاد کشور بومی سازی شد که  از جمله  این قطعات می‌توان به غلتک کاری با وزن 50 تن و هاو اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان همچنین از نهایی شدن مذاکرات  برای  فروش ورق عریض به  وزن مجموع 300 هزار تن با شرکت لوله سازی صفا خبر داد و ابراز امیدواری کرد مواد اولیه مورد نیاز این کار به موقع تأمین شود.

قنواتی همچنین از پیش‌بینی تولید 900 هزار تن در این شرکت برای امسال خبر داد و گفت: پارسال با وجود  هدف گذاری برای تولید 700 هزار تن،  83 هزار تن بیشتر تولید شد و امسال هدف تولید  850  هزار تن است که دستیابی به تولید 50 هزار تن افزون بر این رقم  پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار