نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وجود عواطف و محبت در جامعه بسیاری از مشکلات را حل می کند و کمک به آزادی زندانیان، نشان از احساس مسوولیت به هم نوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سید محمد هاشمی شاهرودی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد در سنندج گفت: وقتی انسان در راه خدا دست کسی را می گیرد ارزش والایی دارد، و دعای خانواده کسانی که سرپرست آنها در زندان است و آزاد می شوند، بسیار اثر گذار است.

وی افزود: گذشت بسیاری از مشکلات قضایی را حل می کند و از تعداد زندانیان در زندان های کشور می کاهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: کمک به آزادی زندانیان مالی نشان از احساس مسوولیت به هم نوع و سرنوشت یکدیگر است.

وی درادامه افزود: دین نیز توصیه کرده است که اهل ایمان باید در صلح، صفا و صمیمیت زندگی کنند و با کمک به یکدیگر این صمیمیت را گسترش دهند.

حجت الاسلام شاهرودی با اشاره به مسائل مالی پرونده های قضایی گفت: نظر قرآن در مواردی که فردی توان پرداخت بدهی خود را ندارد بر این است تا زمانی که مالی به دست بدهکار می رسد، صبر شود.

گفتنی است، در جشن گلریزان تعداد زیادی از مردم و مسوولین استانی و محلی کمک های قابل توجهی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد اهدا کردند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.