ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

همایش "انسان عفیف با محوریت خانواده "در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

«همایش انسان عفیف با محوریت خانواده» در بیست‌و‌یکم تیر‌ماه که مصادف با روز ملی عفاف و حجاب است در نمایشگاه قرآن برگزار خواهد شد.

شب شعر طنز خانواده در نمایشگاه قرآنندا ملکی، دبیر کمیته خانواده بیست‌و‌سومین نمایشگاه قرآن در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، در خصوص فعالیت های این کمیته در نمایشگاه قرآن امسال اظهار داشت: «همایش انسان عفیف با محوریت خانواده» در بیست‌و‌یکم تیر‌ماه که مصادف با روز ملی عفاف و حجاب است در نمایشگاه قرآن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:  این همایش با سخنرانی دکتر حاج عبدالباقی و با حضور مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار می‌شود و از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

ملکی تصریح کرد: در این مراسم از بهترین آثار ارائه شده در زمینه‌های مقاله، کتاب و همچنین برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی ساخته شده درباره خانواده تقدیر می‌شود.

وی افزود: شب شعر طنز خانواده از دیگر برنامه های کمیته خانواده نمایشگاه قرآن است که شب گذشته با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در میان خانواده‌ها با زبان طنز در محل این کمیته واقع در طبقه دوم ساختمان شیشه‌ای باغ کتاب برپا شد.

ملکی یادآور شد: در این برنامه شاعران برجسته طنز کشورمان و همچنین خانواده‌های ایرانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: الف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار