ساری؛

آموزش تخصصی نيروی انسانی به منظور افزايش بهره وری در دستگاههای اجرايی

استاندار مازندران بر آموزش تخصصی نيروی انسانی به منظور افزايش بهره وری در دستگاههای اجرايی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از ساری؛  استاندار مازندران در جمع مديران ، كارشناسان و كاركنان حوزه معاونت توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت : انضباط مالی و توسعه دولت الكترونيك از سياستهای جدی دولت تدبير و اميد است.

فلاح جلودار، نيروی انسانی را سرمايه اصلی دستگاههای اجرايی خواند و بر آموزش های تخصصی برای افزايش بهره وری و كارآيی دستگاههای اجرايی تاكيد كرد.

وی افزود: امروز دولت با افزايش هزينه ها و كاهش در آمدها روبروست و كسری 3 هزار ميليارد تومانی برای پرداخت يارانه ها نيز به حجم اين مشكلات افزوده است.

استاندار مازندران گفت: رفاه ، آرامش و آسايش همكاران از مطالبات جدی مديران است ولی تنگناهای مالی و سياست انقباظی دولت برای كنترل هزينه ها فعاليت مديران را برای ارائه خدمات بهتر و بيشتر به همكاران محدود كرده است.

فلاح به حضور بازرسان وزارت كشور و ارزيابی فعاليت مديران و كاركنان استانداری و فرمانداری ها اشاره كرد و یادآور شد: فعاليتهای استانداری در 167 شاخص مورد بررسی قرار گرفت كه در مجموع فعاليت همكاران حوزه معاونت توسعه مديريت و منابع انسانی هم خوب بوده است .

انتهای پیام /د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.