نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس گفت: حمله موشکی به هواپیمای ایرباس پرواز شماره 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مصداق بارز تروریست بودن آمریکای جنایت کار است.

به گزارش  گروه استان های خبرنگار باشگاه خبرنگاران از بندر عباس  آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز افزود : اقدام تروریستی آمریکا در 12 تیر سال 67 با حمله به هواپیمای مسافربری و کشتار 298 مسافر بی گناه ، برگ روشنی بر وحشی گری های استکبار بزرگ جهانی است .

وی گفت : ملت بیدار و فهیم ایران و تمامی آزادگان جهان تا کنون شاهد وحشی گری های این قوم ظالم بوده اند و ننگ این فاجعه ها تا ابد بر دامان جنایتکاران استکبار جهانی باقی خواهد ماند .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس در ادمه ی خطبه های امروز با اشاره به روز شهرداری ها و دهیاری ها افزود : استفاده از طرح های صاحب نظران در کنار اقدامات و خدمات شهری زمینه ساز پیشرفت روز افزون خدمات می شود .

آیت الله نعیم آبادی مناسب سازی فضای خور ها و استفاده از دریا در طرح های جاده ای را از جمله راهکارهای کاهش ترافیک شهری عنوان کرد و خواستار فعالیت شهرداری ها در این زمینه شد .

وی در ادامه گفت : تحقق اقتصاد مقاومتی جز با همکاری و همدلی مردم و مسئولان و پرداخت مالیات ها میسر نخواهد شد و پرداخت مالیات را یک تکلیف و زمینه ساز پیشرفت عنوان کرد .

امام جمعه شهر بندرعباس در خصوص پیگیری خطبه‌های هفته گذشته در مورد ساخت آب شیرین کن افزود: با رای زنی هایی که با مسئولان آب و فاضلاب هرمزگان انجام شده است، بزودی درخواست تامین بودجه برای ساخت آب شیرین کن به وزارت نیرو ارجاع داده می‌شود .

آیت الله نعیم آبادی گفت : در صورت تامین اعتبار 180 میلیون دلاری خرید تجهیزات و ساخت آب شیرین کن ، مشکل آب 2 شهر بندرعباس و میناب تا پایان سال 95 مرتفع خواهد شد .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.