مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی در پی بروز شایعات در شبکه‎های اجتماعی گفت: صحت، دقت، سرعت، و شفافیت اصلی‌ترین رویکرد صدا و سیما در اطلاع‌رسانی درباره تمامی رویدادها از جمله مسائل هسته‌ای است.

سیاست رسانه ملی تغییر نکرده است/ دستورالعمل جدیدی درباره مسائل هسته‌ای نداشته‌ایمداوود نعمتی انارکی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در پی بروز شایعات در شبکه‌های اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، گفت: هیچ دستورالعمل رسانه‌ای جدید یا خاصی در خصوص مساله هسته‌ای ابلاغ نشده است. 

نعمتی انارکی تصریح کرد: همچون گذشته سیاست صداوسیما حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای است و اصول چهارگانه صحت، دقت، سرعت و شفافیت اصول کلی حاکم بر اطلاع‌رسانی صدا و سیما است که با جدیت در خصوص مساله هسته‌ای هم پیگیری می‌شود. 

شایان ذکر است که طی روزهای اخیر برخی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده‌اند به کارکنان صدا و سیما ابلاغ شده از مقایسه بیان توافق احتمالی هسته‌ای پیش‌رو و صلح امام حسن (ع) پرهیز شود. 

نعمتی انارکی با تکذیب شدید این شایعه تصریح کرد: سیاست سازمان در خصوص مسائل هسته‌ای و حمایت از تیم مذاکره کننده هیچ تغییری نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار