معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش لرستان از فعاليت 370 پايگاه اوقات فراغت در تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ معاون پرورشي و فرهنگي آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به آمادگي 370 پايگاه اوقات فراغت در استان گفت: اين پايگاه‌ها شامل کانون‌هاي فرهنگي، تربيتي،‌ ورزشي، ‌مدارس قرآني، ‌اردوگاه‌ها و ‌کانون‌هاي فرهنگي اجتماعي محله است.

يوسفوند افزود: پيش‌بيني مي‌شود که در دوره ابتدايي دختران 16100 نفر و پسران 17000 نفر، در دوره (متوسطه اول) دختران 4500 نفر و پسران 4920 نفر و در دوره متوسطه دوم دختران 8100نفر و پسران 9800 در اين طرح شرکت کنند.

وي به مهم‌ترين برنامه‌هاي معاونت پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش لرستان در تابستان 94 اشاره کرد و افزود: اجراي طرح هجرت 3 استان، اجراي برنامه اوقات فراغت و برگزاري اردوهاي بنياد علوي ويژه دانش آموزان دختر و پسر مناطق کم برخوردار استان و اعزام به اردوگاه لواسانات به تعداد 440 نفر از مهم‌ترين برنامه‌ها در تابستان امسال است.

معاون پرورشي و فرهنگي آموزش‌وپرورش استان  گفت: پيش‌بيني مي‌شود حدود 60 هزار دانش‌آموز در برنامه‌هاي پايگاه‌هاي اوقات فراغت در قالب رشته‌هاي ورزشي، هنرهاي دستي و تجسمي، آموزش احکام،قرآن، معارف اسلامي شرکت کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.