بیش از 270 انبار کالا و اماکن تجاری در جنوب پایتخت از هیچگونه استاندارد و اصول ایمنی برخوردار نیست.

حمیدرضا حیدری رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 20 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با بیان اینکه تعداد زیادی از انبارهای موجود در سطح منطقه، فاقد استاندارد و ایمنی هستند، اظهار کرد: این انبارها از حداقل استانداردها و موارد ایمنی مشخص شده از سوی سازمان آتش نشانی نیز برخوردار نیستند.

وی افزود: بر همین اساس و قرار گرفتن این انبارها در کنار مجتمع ها و مناطق مسکونی، در هنگام بروز حادثه به ویژه آتش‌سوزی، مشکلات فراوانی را برای ساکنین اطراف انبارها، ایجاد خواهند کرد.

حیدری با اشاره به اتش‌سوزی‌های اخیر انبارهای کالا در شهر ری، گفت: انبارهایی که در چند ماه گذشته دچار آتش‌سوزی و حرق گشتند فاقد اصول ایمنی و استانداردهای لازم بودند .

وی ادامه داد: شهرداری از مدت‌ها قبل اخطاریه‌‌ای مبنی بر استانداردسازی این انبارها ارسال کرده بود، اما صاحبان انبارها اخطاریه‌ها را نادیده گرفته و انبارشان دچار حریق گشت.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 270 انبار کالا اخطاریه دریافت کرده اند، افزود: این انبارها اماکن تجاری توسط کارشناسان اداره آتش‌نشانی و مسولان اداره ساماندهی شهرداری مورد بازدید قرار گرفته‌اند که در این بازدید مشخص شد هیچکدام از آنها از استانداردهای مناسب و اصول ایمنی برخوردار نیستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار