رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری یک کلاهبردار در زنجان خبر داد و گفت: این کلاهبردار مرکز نشین در استان‌های مختلف از جمله زنجان، اصفهان، یزد، تهران و البرز کلاهبرداری کرده است.

دریافت دسته چک از بانک‌ها با شناسامه مردگان/ پلیس: هنوز رقم کلاهبرداری مشخص نشده استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ جعفر رحمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری کلاهبرداری با نام سیاوش (ش) خبر داد و اظهار داشت: این فرد به صورت گسترده اقدام به کلاهبرداری در کشور ‌کرده است.

وی تاسیس شرکت‌‌های کاذب با عنوان مواد غذایی را از شگردهای این کلاهبردار ساکن تهران اعلام و اضافه کرد: فرد مورد نظر با اجیر کردن چند نفر اقدام به فعالیت در شهرهای مختلف می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان استفاده از شناسنامه مردگان برای افتتاح حساب در بانک‌ها را از روش‌های کلاهبردار مورد نظر دانست و تصریح کرد: کلاهبردار و همکارانش با استفاده از دسته‌چک‌های دریافتی از بانک‌ها اقدام به خرید انبوه از مغازه‌داران و تولیدی‌ها کرده‌اند که با توجه زنده نبودن صاحب دسته‌چک معلوم است.

وی با تاکید بر روشن شدن بی‌هویت بودن چک‌های دریافتی از کلاهبردار مورد نظر برای فریب‌خوردگان ادامه داد: این فرد اقدامات مجرمانه خود را به صورت قابل توجهی توسعه داده و خود نیز در یکی از مناطق متمول شهر تهران ساکن بوده و خانواده وی هم به صورت اعیانی روزگار می‌گذارنده‌اند.

رحمتی با تاکید بر متفاوت بودن ارقام کلاهبرداری فرد مورد نظر در شهرهای مختلف افزود: دایره فعالیت این کلاهبردار استان‌های مختلف از جمله زنجان، یزد، اصفهان، کرج، تهران و .. بوده است.

وی تاکید کرد: از آنجا که کلاهبردار مورد نظر در زنجان دستگیر شده به صورت مرتب برای بازسازی صحنه‌های جرم به شهرهای دیگر رفت و آمد می‌کند ولی وی زندانی زندانم زنجان است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه کلاهبرداری مورد نظر از صنوف مختلف انجام شده است، بیان کرد: پرونده مورد نظر مفتوح است و پس از تکمیل شدن اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار