مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به شهر سیلوانا پس از چهار سال آغاز خواهد شد.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر سیلوانامنصور صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ از ارومیه اظهار کرد: شهرستان سیلوانا به عنوان یکی از شهرهای تازه تاسیس آذربایجان غربی گازرسانی می‌شود.

وی با اشاره به کوهستانی بودن شهرستان سیلوانا، خاطرنشان کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن این شهرستان، نه تنها انتقال ماشین‌آلات این شرکت به منطقه دشوار است بلکه گازرسانی به این منطقه نیز هزینه‌بر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه برای گازرسانی به این شهرستان از سال 90 عملیات اجرایی را آغاز کرده بودیم، تصریح کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن و دور بودن مسافت این شهر از مرکز و تاسیسات گازرسانی استان عملیات اجرایی آن هنوز به اتمام نرسیده است.

صادقیان با بیان اینکه در اجرای این پروژه شاهد وجود زمینی بسیار سخت بودیم، از سنگ شکنی در اجرای این پروژه خبر داد و گفت: برای اجرایی کردن پروژه انتقال گاز به شهرستان سیلوانا 650 هزار مترمکعب سنگ‌شکنی انجام شده است.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه، اظهار کرد: خط انتقال این پروژه 14 کیلومتر بوده و در اجرای آن از لوله‌های 10 اینچی استفاده شده است تا در فصول سرد سال با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای اجرایی کردن پروژه گازرسانی به شهرستان سیلوانا، تصریح کرد: در این زمینه 44 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با توجه به سختی کار امیدواریم بتوانیم امسال عملیات اجرایی این پروژه را به اتمام برسانیم.


انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.