به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایسنا ، تغییرات اعمال شده در لوگوی جدید فیسبوک چندان عمده نیستند و صرفا لوگوی قدیمی به شکلی کمتر متمایز نسبت به قبل تایپ شده و مهمترین وجه تمایز، تغییر حرف "a" به "ɑ" است.
در لوگوی جدید همچنین فضای رنگ سفید بیشتر و حروف باریک تر شده که احتمالا تلاشی برای خواناتر شدن لوگو در گوشیهای همراه دارای وضوح کمتر است.
جاش هیگینز از مسوولان فیس بوک میگوید: این شرکت تصمیم گرفت لوگوی خود را بهروزرسانی کند تا حس دوستانهتر و ملموستری را به کاربر القا کند.
وی افزود: بسیاری از تغییرات مورد بررسی قرار گرفت اما در نهایت ظاهر ساده و آشنای لوگوی قبلی ترجیح داده شد و صرفا تغییرات کمی در آن اعمال شد.
هویت جدید فیسبوک به زودی در سایتهای مختلف این شبکه اجتماعی و اپلیکیشنهای آن ظاهر خواهد شد.