بیانیه حزب مردمی اصلاحات؛

نباید بر سر منافع ملت ایران معامله‌ای صورت گیرد

حزب مردمی اصلاحات طی بیانیه‌ای از تیم مذاکره‌کننده حمایت و تاکید کرد که منافع ملت ایران و انقلاب بالاتر از منافع شخصی، حزبی، گروهی و یا باندی است لذا به هیچ وجه نباید بر سر منافع ملت ایران معامله‌ای صورت گیرد و از حقوق هسته‌ای خود کاملاً دفاع نمایند.

حزب مردمی اصلاحات از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کند/ تیم مذاکره کننده قبل از امضاء باید مطالب توافق را برای ملت ایران روشن کند

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ حزب مردمی اصلاحات در بیانیه‌ای از تیم مذاکره‌کننده حمایت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

با توجه به نزدیک شدن توافقات بین ایران و کشورهای 1+5 بر خود واجب دانستیم به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب از تیم مذاکره‌کننده و از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر نماییم که مواضع بسیار محکم معظم‌له باعث اقتدار و دلگرمی تیم مذاکره‌کننده و آرامشی را برای مردم ایران فراهم آورده است.

 ضمناً چند نکته را به تیم مذاکره کننده یادآوری می‌نماییم:

1- به هیچ وجه تسلیم زیاده‌خواهی‌های کشورهای 1+5 نشوند و خطوط قرمزی را که مقام معظم رهبری تعیین فرمودند کاملاً مدنظر داشته و رعایت نمایند.

2- منافع ملت ایران و انقلاب بالاتر از منافع شخصی، حزبی، گروهی و یا باندی است. به هیچ وجه نباید بر سر منافع ملت ایران معامله‌ای صورت گیرد و از حقوق هسته‌ای خود کاملاً دفاع نمایند.

3- ما به تیم مذاکره کننده خسته نباشید می‌گوییم و پیشنهاد می‌دهیم تمام مطالبی که در جلسات 1+5 مطرح می‌شود را شفاف و شیشه‌ای به مردم ایران گزارش دهند و قبل از امضا هر توافقی باید برای افکار عمومی داخلی مطلب را روشن کند.

4- ما از سربازان هسته‌ای وطن و تیم مذاکره کننده تا زمانی که در دفاع از منافع ملت ایران و منویات مقام معظم رهبری دفاع نمایند، حمایت کاملی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار