علی کفاشیان در پایان جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: آیین‌نامه مالی و نقل وانتقالات لیگ دسته یک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مشکل خانوادگی مانع حضور کی‌روش در ایران شد / احتمال تغییر حکم راه آهن وجود داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران رییس فدراسیون فوتبال در ادامه عنوان کرد: با ادله‌ای که تیم فوتبال راه‌اهن ارایه کرده است احتمال تغییر رای وجود دارد.

وی در مورد این که رای کمیته استیناف قابل تغییر است یا نه، بیان کرد: به یک شرط رای کمیته استیناف قابل تغییر است و آن اینکه رییس فدراسیون فوتبال تشخیص دهد که رای تغییر کند که من هم تشخیص دادم با توجه به ادله تیم فوتبال راه آهن این حکم دوباره بررسی شود.

وی در مورد اینکه مرخصی کی‌روش به پایان رسیده و وی هنوز به ایران بازنگشته است تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال این مربی همچنان در مرخصی می‌تواند به سر ببرد، وی مشکل خانوادگی داشته و تقاضا تمدید مرخصی کرده است ما هم با این موضوع موافقت کردیم.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد بازیکنان شاغل در حوزه خلیج فارس که اجازه حضور در تیم ملی ندارند بیان کرد: من این حرف را نزدم بلکه گفتم بازیکنانی که مشکل سربازی دارند حق حضور در تیم ملی را ندارند.

کفاشیان در خصوص اینکه تیمهای باشگاهی ما در خارج از کشور اردو می‌زنند عنوان کرد: اردوهای خارجی نسبت به داخلی ارزان‌تر است همچنین تیم ها در اردوهای خارجی امکان بازی با تیمهای خوب و مطرح را دارند اگر شرایط خوبی پیش بیاید تیمهای باشگاهی در داخل ایران اردو می‌زنند.

وی در مورد اینکه کمیته فوتسال هنوز سرمربی انتخاب نکرده و بین ترابیان و افتخاری مشاجره‌ای رخ داده است بیان کرد: ما  به هر دو تذکر داده‌ایم که هماهنگ باشند در حال حاضر کمیته فوتسال به نتیجه ای قاطعی برای انتخاب سرمربی نرسیده است.

وی در پایان در مورد وضعیت بازیهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال گفت: ما با واسطه‌ها مکاتبه کردیم که اگر امکان داشته باشد بازیهایی در شهریور ماه برای ما فراهم کند اما در حال حاضر این موضوع قطعی نشده است.



انتهای پیام/ 
برچسب ها: کی‌روش ، سازمان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار