یک منبع یمنی اعلام کرد یک هواپیمای جاسوسی عربستان در اطراف صنعا سرنگون شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران مدیر دفتر المیادین در صنعا اعلام کرد : قبل از هر چیز باید خبر جدیدی را که چند لحظه قبل به دست من رسید به اطلاع شما برسانم و آن سرنگون شدن یک فروند هواپیمای جاسوسی دیگر سعودی ها بر فراز آسمان یمن است که در منطقه ای در صنعا رخ داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین ، احمد عبدالرحمن گفت : سرنگونی این هواپیمای بدون سرنشین در زمانی است که منابع یمنی به تازگی از سرنگون شدن یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین سعودی ها در استان ذمار در مرکز یمن خبر دادند.

وزارت دفاع یمن سرنگونی دومین هواپیمای بدون سرنشین سعودی بر فراز استان صعده یمن را تایید کرد. در خصوص حملات هوایی سعودی ها به یمن باید بگویم که این حملات به طور گسترده به صنعا پایتخت یمن ادامه دارد و در آن مناطق مسکونی هدف قرار می گیرد.

جنگنده های سعودی پایگاه دفاع هوایی ارتش یمن را در صنعا هدف قرار دادند.

در این حمله دو نفر شهید و سه نفر زخمی شدند. مناطق مسکونی در منطقه حرف سفیان در استان عمران نیز هدف حملات هوایی سعودی ها قرار گرفت و بر اساس اطلاعات اولیه سه نفر بر اثر آن زخمی شدند.

حملات جنگنده های سعودی به استان صعده نیز همچنان گسترده است. استان حجه نیز از این حملات شدید بی نصیب نمانده است و جنگنده های سعودی شماری از مناطق مسکونی و مدارس را در منطقه رازح در استان صعده بمباران کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار